سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه تصفیه آب خانگی

نظر

نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا کلیر و خدمات پس از فروش ، سرویس ، تعمیرات و تعویض فیلتر تصفیه آب

تماس مستقیم با کارشناس نمایندگی های تهران 09196615469

نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا کلیر Aqua Clear

زمانی که شما یک دستگاه تصفیه آب را خریداری می کنید باید به برخی از نکات مورد نیاز برای مراقبت و نگهداری آن توجه کنید. فیلترهای یک دستگاه تصفیه آب مهمترین قسمت دستگاه تصفیه آب است که در تصفیه و شیرین کردن آب تاثیر گذار است و شما باید هر چند وقت یکبار این فیلترها را تعویض کنید.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا کلیر Aqua Clear

خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر

نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر، خدمات لازم را در زمینه پشتیبانی از فیلترهای دستگاه تصفیه آب به شما ارائه می دهد. نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر از برترین فیلترهای دستگاه تصفیه آب شما را بهره مند می کند.

  • اگر فیلترهای تصفیه آب تعویض نشوند چه اتفاقی می افتد ؟

همانطور که گفته شد فیلترهای دستگاه تصفیه آب، مهمترین قسمت در تصفیه آب می باشد.

اگر این فیلترها به طور مرتب تعویض نشوند و یا از فیلترهای بی کیفیت در دستگاه تصفیه آب استفاده شود چه اتفاقی می افتد؟

فیلترهای بی کیفیت آب را ه خوبی تصفیه نمی کنند و نمی تواند کلر و دیگر آلاینده ها را جذب کنند که در نهایت آبی بی کیفیت نیز به شما تحویل می دهد.

اگر شما آبی سالم و با کیفیت ننوشید، سلامتی شما حتماً به خطر خواهد افتاد. ما نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر، کیفیت فیلترها را برای شما تضمین می کنیم.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلر فیلترهای خود را از شرکت هایی که معتبر هستند و از تاییدیه برخوردار می باشند، تهیه می کند و این فیلترها را با کیفیت عالی به شما ارائه می دهد.

بنابراین با نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر، نگران اصلی و با کیفیت بودن فیلترها نباشید.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا کلیر

سایر خدمات نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر

ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا کلیر ، تنها فیلترهای مرغوب به شما ارائه نمی دهیم بلکه خدمات دیگری در زمینه تصفیه آب ارائه و پشتیبانی می کند. از جمله خدمات و پشتیبانی های نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بررسی و کنترل کارکرد دستگاه تصفیه آب
  • ارائه انواع سوئیچ و قطعات دستگاه تصفیه آب
  • ارائه مخزن دستگاه تصفیه آب
  • ارائه تمام قطعات جانبی دستگاه تصفیه آب

هر یک از این قطعات پس از مدتی دچار مشکل می شوند و نیاز به تعمیر پیدا می کنند. گاهی کار از تعمیر می گذرد و نیاز به تعویض قطعات پیدا می کنید. در نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا کلیر می توانید از بهترین و اورجینال ترین قطعات دستگاه تصفیه آب بهره مند شوید.

  • نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر، به شما یادآوری می کند

شاید بپرسید نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر به ما یادآوری می کند؟

ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر به شما زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب و نحوه نگهداری از قطعات را یادآوری می کند.

فیلتر را زمانی که نصب می کنید، تا مدتی برای شما گا، کلر، مواد شیمیایی و رسوبات موجود در آب را جذب می کند اما پس از مدتی این فیلترها پر از رسوبات شده و دیگر هیچ یک از آنها را جذب نمی کننده، بنابراین باید آنها را تعویض کرد.

اگر این فیلترها را در زمان مشخص تعویض نکنید، باعث ایجاد بیماری در بدن شما می شود. علاوه بر این باعث می شود دستگاه تصفیه آب خیلی زود به سمت فرسودگی کشیده شود و خیلی زود از کار بیفتد.

برای این منظور نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلر یک سیستمی را فراهم نموده که شما را از زمان تعویض فیلترها مطلع کند و سلامتی شما را حفظ کند. در این اطلاع رسانی شما از خدمات زیر بهره مند می شوید:

  • یک پنل به صورت اختصاصی در اختیار مشتری قرار می گیرد .
  • اطلاعات کاملی از دستگاه تصفیه آب را به مشتری ارائه می دهد.
  • زمانی که موعد تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب شما برسد، یک پیغام در این مورد در پنل کاربری به شما نشان می دهد.
  • قبل از رسیدن موعد تعویض فیلتر، پیغام تعویض فیلتر را به ایمیل شما و یا به صورت پیغامکی به شما اعلام می کند.
  • ارسال هشدار پس از پیغام یادآوری برای تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب. در صورتی که شما یادآوری را فراموش کرده باشید، هشدار به شما مجدداً یادآوری لازم را می کند.
  • این یادآوری توسط کارشناس فنی در نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر، انجام می شود.
  • برای دستگاه تصفیه شما یک آرشیو از عمر دستگاه و اطلاعات آن و همچنین تمام اطلاعات مورد نیاز آن تهیه می شود.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر

دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر

کنترل دستگاه تصفیه آب به صورت اینترنتی انجام می شود

نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر، به عنوان یکی از نمایندگی های ارائه دهنده خدمات دستگاه تصفیه در ایران موفق به ارائه خدمات اینترنتی برای کنترل دستگاه تصفیه آب خانه شما شده است.

این کنترل شامل مواردی از قبیل یادآوری زمان تعویض فیلترها، سرویس های ماه تصفیه آب و سرویس قطعات می باشد که با رعایت هر یک از این سرویس ها به حفظ سلامتی و جلوگیری از ایجاد میکروب های بیماری زا کمک می کند.

شما می توانید در باشگاه نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر که مختص مشتریان می باشد عضو شوید و در نهایت اطلاعات مربوط به دستگاه تصفیه آب خود را در پنل کاربریتان ببینید.

علاوه بر تمامی خدماتی که نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر به شما ارائه می دهد باید این نکته را یادآور شد که با نمایندگی دستگاه تصفیه آب اکوا کلیر، شما می توانید دستگاه تصفیه آب خانه خود را ارتقا دهید و از کیفیت آب آشامیدنی لذت ببرید.

شما می توانید تمامی این خدمات را در پنل کاربری خود مشاهده کنید.