سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه تصفیه آب خانگی

نظر
  • نمایندگی دستگاه تصفیه آب 9 مرحله ای

این روزها استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی امری مرسوم در میان مردم است و علت آن نیز افزایش میزان آلودگی ها و کلر موجود در آب می باشد.

به حدی این آلودگی ها افزایش پیدا کرده که آب کیفیت لازم و طعم مطبوع را ندارد که برای رفع چنین مشکلاتی در آب باید از دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده کرد.
این دستگاه ها در ادارات، سازمانها و منازل مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از دستگاه های تصفیه آب خانگی، دستگاه 9 مرحله ای می باشد که شما می توانید آن را از نمایندگی دستگاه تصفیه آب 9 مرحله ای ما خریداری کنید.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب 9 مرحله ای

تصفیه آب 9 مرحله ای

در نمایندگی دستگاه تصفیه آب 9 مرحله ای شما نه تنها می توانید دستگاه تصفیه آب را خریداری کنید، بلکه از خدمات پس از فروش ما نیز می توانید بهره مند شوید.

این خدمات شامل خرید فیلترهای اصلی متناسب با دستگاه تصفیه آب، تعویض فیلترها و همچنین تعمیرات و سرویس دستگاه تصفیه آب می باشد.

عملکرد دستگاه تصفیه 9 مرحله ای بر اساس توضیحات نمایندگی دستگاه تصفیه آب 9 مرحله ای

طبق توضیحات ارائه شده در نمایندگی دستگاه تصفیه آب 9 مرحله ای، دستگاه تصفیه آب نه مرحله ای مانند دستگاه های تصفیه آب 5 مرحله ای، 6 مرحله ای، 7 مرحله ای و 8 مرحله ای عمل می کند با این تفاوت که عملکرد دیگری نیز به آن اضافه شده است.

عملیات تصفیه آب طی مراحل فیلتراسیون انجام می شود.

خدمات نمایندگی دستگاه تصفیه آب 9 مرحله ای

در ادامه به بررسی هر یک از این مراحل می پردازیم.

  • مرحله اول یا فیلتر PP: کاری که در این مرحله انجام می شود، حذف آلودگی ها، ذرات و گل و لای موجود در آب می باشد.
  • مرحله دوم یا فیلتر UDF: در این مرحله، بو و طعم نامطبوع آب و همچنین سموم و مواد شیمیایی توسط فیلتر کربن اکتیو انجام می شود.
  • مرحله سوم یا فیلتر CTO: این مرحله در ادامه مرحله 2 و به عنوان مرحله تکمیلی می باشد که بقایای طعم و بوی نامطبوع موجود در آب از جمله کلر را از آب حذف می کند.
  • مرحله چهارم یا فیلتر RO: این مرحله، مرحله معکوس سازی است که موسوم به ممبران نیز می باشد و در آن آب از یک غشا با فشار گذر می کند تا نمک و املاح باقی مانده در آن گرفته شود.
  • مرحله پنجم یا فیلتر Post Carbon: در این مرحله مواد شیمیایی و طعم و بوی نامطبوع از آب حذف می شود.
  • مرحله ششم یا فیلتر Mineral: این مرحله، مواد معدنی مورد نیاز بدن را به آب اضافه می کند. چون بسیاری از املاح و مواد طبیعی آب طی مراحل پیشین حذف می شود، بنابراین باید نسبت به تامین آن توسط یک عنصر میانی اقدام نمود.
  • مرحله هفتم یا فیلتر Medical stone: این مرحله تکمیل کننده مرحله شش می باشد و در آن برخی مواد مورد نیاز بدن انسان به آب افزوده می شود.
  • مرحله هشتم یا فیلتر Super Sediment: این مرحله یک مرحله فوق تخصصی در تصفیه آب می باشد.
  • مرحله نهم یا فیلتر AICRO: آب در مرحله 4 و پس از گذر از فیلتر RO تلخی به خود می گیرد که طعم آب را ناخوشایند می سازد، بنابراین این مشکل باید رفع شود که در این مرحله با استفاده از شیر میکس تلخی آب گرفته می شود.

شاید در تمامی مراحل پاکسازی آب به وسیله فیلترها تکرار شود علت آن این است که میزان آلودگی ها و نفوذ برخی مواد شیمیای در آب بالا است و تنها با یک مرحله از بین نمی رود.

بنابراین باید عمل تصفیه آب طی چند مرحله تکرار شود.

خدمات نمایندگی دستگاه تصفیه آب 9 مرحله ای

دستگاه های تصفیه آب نیاز به مراقبت های اولیه دارد تا بتوانید به صورت مادام العمر از آن استفاده کنید.

در صورتی که فیلترها به موقع تعویض شوند و از فیلترهای اصلی برای تصفیه آب استفاده شود، دستگاه تصفیه شما مشکلی پیدا نخواهد کرد و یا حداقل خیلی دیر به مشکل برمی خورد اما در صورتی که این مراقبت ها انجام نشود چه اتفاقی خواهد افتاد؟

برای انجام این مراقبت ها می توانید از ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب 9 مرحله ای خدمات لازم را دریافت کنید.

در صورتی که شما تمام نکات لازم را برای مراقبت از دستگاه تصفیه آب بکار نگیرید، دستگاه تصفیه خانگی شما دچار مشکل خواهد شد.

تصفیه آب 9 مرحله ای

از جمله مواردی که در چنی مواقعی شما با آنها روبرو خواهید شد شامل موارد زیر می باشد :

  • مختل شدن عملکرد دستگاه تصفیه آب
  • کارکرد دستگاه با صدای بلند و منقطع
  • تغییر کیفیت آب
  • کاهش میزان فشار درون مخزن آب
  • خاموش شدن پی در پی دستگاه

این گزینه ها مواردی بودند که ممکن است شما با آنها روبرو شوید و ممکن است بیش از این نیز برای دستگاه تصفیه آب 9 مرحله ای شما اتفاق افتد.

شما میتوانید نسبت به رفع هر یک از این موارد با نمایندگی دستگاه تصفیه آب نه مرحله ای تماس گرفته و اقدامات لازم را انجام دهید.

 

ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب 9 مرحله ای با بهره گیری از گروه متخصص و فنی نمایندگی دستگاه تصفیه آب نه مرحله ای این مشکلات را در اسرع وقت رفع می نماییم.