سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه تصفیه آب خانگی

نظر
  • نمایندگی دستگاه تصفیه آب 10 مرحله ای

در نمایندگی دستگاه تصفیه آب 10 مرحله ای می توانید بهترین ها را از ما خریداری کنید و بهترین پشتیبانی پس از فروش را دریافت کنید.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب 10 مرحله ای از کارشناسان و متخصصین دوره دیده و با مهارت بالا بهره می برد که دستگاه تصفیه آب خانگی را نه تنها نصب و راه اندازی می نمایند بلکه در خدمات پس از نصب نیز شما را یاری می نمایند.

شما می توانید پس از خرید دستگاه تصفیه آب ده مرحله ای، این دستگاه را به صورت کاملاً رایگان توسط نمایندگی دستگاه تصفیه آب ده مرحله ای در منزل و یا محل کار خود راه اندازی نمایید.

ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب ده مرحله ای نه تنها به شما خدمات نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه آب را ارائه می دهیم، بلکه خدماتی از قبیل ارائه فیلترهای دستگاه تصفیه، تعویض فیلترها و همچنین تعمیرات و سرویس دستگاه تصفیه آب را به شما ارائه می دهیم.

  • نمایندگی دستگاه تصفیه آب 10 مرحله ای عملکرد دستگاه را چگونه توصیف می کند؟

دستگاه تصفیه آب 10 مرحله ای از نظر عملکرد مانند دستگاه تصفیه آب 8 و 9 مرحله ای عمل می کند با این تفاوت که در این دستگاه مرحله ای مازاد بر دیگر دستگاه های تصفیه آب وجود دارد و شرح مراحل فیلتراسیون آن بر اساس بررسی های نمایندگی دستگاه تصفیه آب 10 مرحله ای به شرح زیر می باشد :

  1. مرحله اول حذف آلودگی ها، ذرات و گل و لای موجود در آب توسط فیلتر PP انجام می شود.
  2. در مرحله دوم،طعم و بوی نامطبوع آب گرفته می شود. البته علاوه بر آن سموم شیمیایی موجود در آن نیز توسط این مرحله از آب گرفته می شود و این فرایند توسط فیلتر کربن اکتیو صورت می گیرد.
  3. مرحله سوم به عنوان مرحله تکمیلی برای مرحله دوم عمل می کند که در آن هر آنچه از بو و طعم نامطبوع در آب باقی مانده توسط فیلتر CTO گرفته می شود.
  4. مرحله چهارم که موسوم به ممبران نیز می باشد و توسط فیلتر RO انجام می شود، مرحله معکوس سازی به روش اسمز معکوس می باشد که در آن آب با فشار بسیار زیادی از غشا می گذرد و در طی این گذر نمک موجود در آب از آب گرفته می شود.
  5. مرحله پنجم برای پاکسازی آب از مواد شیمیایی به کار می رود و به عنوان تکمیل کننده مراحل قبلی و به وسیله فیلتر کربن نهایی انجام می شود.
  6. مرحله ششم که موسوم به مینرال بوده، مواد معدنی مورد نیاز بدن را به آب اضافه می کند. چون طی مراحل پاکسازی قبلی، آب تا حدودی املاح معدنی خود را از دست می دهد بنابراین افزودن این مواد به آب الزامی است.
  7. مرحله هفتم به عنوان مرحله تکمیلی برای مرحله ششم می باشد و دیگر مواد مورد نیاز بدن را به آب اضافه می کند. این مرحله توسط فیلتر قلیایی انجام می شود.
  8. مرحله هشتم، مرحله پاکسازی آب با تخصص بالاتر می باشد. این پاکسازی تخصصی آب به وسیله فیلتر UV انجام می شود.
  9. مرحله نهم تلخی ناشی از مرحله چهارم را از آب می گیرد. در این مرحله از یک فیلتر مکمل استفاده می شود.
  10. مرحله دهم فیلتر محافظ ممبران است که از فیلتر ممبران محافظت می کند و باعث افزایش عمر فیلتر ممبران می شود.

هر یک از این مراحل به نحوی تکمیل کننده مرحله پیشین می باشد و هر چقدر این مراحل بیشتر باشند، تصفیه آب تخصصی تر خواهد بود.

خدمات نمایندگی دستگاه تصفیه آب 10 مرحله ای

باید به این موضوع توجه داشت که با بالا رفتن مراحل تصفیه آب، تصفیه آب تخصصی تر و با کیفیت تر انجام خواهد شد اما در مورد تعویض هر یک از این فیلترها برای دستگاه تصفیه آب باید دقت عمل بیشتری را به کار گرفت.

با بالا میزان مراحل و تنوع فیلتر در دستگاه تصفیه آب شما می توانید از ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب 10 مرحله ای برای تعویض فیلترها خدمات لازم را دریافت کنید.

ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب ده مرحله ای به شما خدماتی از قبیل تعویض فیلتر، نصب فیلتر و تهیه فیلترهای اصلی دستگاه تصفیه آب را ارائه می دهیم.

در مورد خرید فیلترها حتماً توجه داشته باشید که فیلترهای اصلی را خریداری کنید تا به دستگاه تصفیه و عملکرد آن لطمه ای وارد نشود.

خدمات نمایندگی دستگاه تصفیه آب ده مرحله ای

در نمایندگی دستگاه تصفیه آب ده مرحله ای شما علاوه بر تهیه و خرید فیلترهای اصلی دستگاه تصفیه آب می توانید از خدمات سرویس دستگاه تصفیه و رفع مشکلات دستگاه بهره مند شوید.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب ده مرحله ایاز کارشناسان و متخصصین با تجربه و حرفه ای برای ارائه این خدمات به شما بهره می برد.

در صورت مشاهده هرگونه مشکلی در دستگاه تصفیه آب 10 مرحله ای خود می توانید با ما در نمایندگی دستگاه تصفیه آب ده مرحله ای تماس گرفته و خدمات مورد نیازتان را دریافت کنید.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب ده مرحله ای آماده ارائه خدمات حضوری و غیرحضوری به شما می باشد.